ZWROTY NIE POSIADAJĄCE FORMULARZA ZWROTU/ ODSTĄPIENIA OD UMOWY ORAZ BEZ ZAŁĄCZONEGO PARAGONU NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE!
JEŚLI BRAK JEST PARAGONU TO WYMAGAMY POTWIERDZENIA PŁATNOŚCI Z BANKU.
Formularz należy dołączyć do paczki to ułatwia całą procedurę i przyspiesza rozpatrzenie zwrotu lub reklamacji.
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Abm Service Arkadiusz Karkoszka
ul. Klonów 51
56-513 Międzybórz
sklep@martikabutik.pl
Ja ___________________________niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy dostawy następujących rzeczy:_____________________________________________________________
Data zawarcia umowy/dostawy:_____________________________________________________
Imię i Nazwisko Konsumenta:______________________________________________________
Adres Konsumenta:_______________________________________________________________
Numer zamówienia oraz metoda płatności:_____________________________________________
Podpis Konsumenta*:_____________________________________________________________
*tylko wówczas, gdy formularz przesyłany jest w formie papierowej
Data: __________________________________________________
Załącznik nr 2
FORMULARZ REKLAMACYJNY
Abm Service Arkadiusz Karkoszka
ul. Klonów 51
56-513 Międzybórz
abm@abmservice.com.pl
Ja ___________________________niniejszym informuję o wykryciu wad w następujących produktach:
-
_________________________________________________
Data wykrycia wady: _______________________________________
Szczegółowy opis wykrytych wad:__________________________________________________
Data zawarcia umowy/dostawy:____________________________________________________
Imię i Nazwisko Klienta:______________________________________________________
Adres Klient:_______________________________________________________________
Żądania Klienta: wymiany towaru na nowy/naprawy towaru/obniżenia ceny/odstąpienia od umowy – (o ile wada jest istotna)*.
*niepotrzebne skreślić
Informacje dodatkowe:_________________________________________________
Podpis Klienta**:_____________________________________________________________
**tylko wówczas, gdy formularz przesyłany jest w formie papierowej
Data: __________________________________________________
Każdy Klient będący konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/