Polska Polska
English English
Česká republika Česká republika
Eesti Eesti
Deutschland Deutschland
Latvija Latvija
Lietuva Lietuva
Magyarország Magyarország
Nederland Nederland
Slovensko Slovensko
Україна Україна
Reklamacje i zwroty

ZWROTY NIE POSIADAJĄCE FORMULARZA ZWROTU/ ODSTĄPIENIA OD UMOWY ORAZ BEZ ZAŁĄCZONEGO PARAGONU NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE!

JEŚLI BRAK JEST PARAGONU TO WYMAGAMY POTWIERDZENIA PŁATNOŚCI Z BANKU.

Formularz należy dołączyć do paczki to ułatwia całą procedurę i przyspiesza rozpatrzenie zwrotu lub reklamacji.

 

 

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Abm Service Arkadiusz Karkoszka
ul. Klonów 51
56-513 Międzybórz

sklep@martikabutik.pl

Ja ___________________________niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy dostawy następujących rzeczy:_____________________________________________________________

Data zawarcia umowy/dostawy:_____________________________________________________

Imię i Nazwisko Konsumenta:______________________________________________________

Adres Konsumenta:_______________________________________________________________

Numer zamówienia oraz metoda płatności:_____________________________________________

 

 

 

 

Podpis Konsumenta*:_____________________________________________________________

*tylko wówczas, gdy formularz przesyłany jest w formie papierowej

 

Data: __________________________________________________

 

Załącznik nr 2

FORMULARZ REKLAMACYJNY

Abm Service Arkadiusz Karkoszka
ul. Klonów 51
56-513 Międzybórz

abm@abmservice.com.pl

Ja ___________________________niniejszym informuję o wykryciu wad w następujących produktach:

  1. _________________________________________________

Data wykrycia wady: _______________________________________

Szczegółowy opis wykrytych wad:__________________________________________________

Data zawarcia umowy/dostawy:____________________________________________________

Imię i Nazwisko Klienta:______________________________________________________

Adres Klient:_______________________________________________________________

Żądania Klienta: wymiany towaru na nowy/naprawy towaru/obniżenia ceny/odstąpienia od umowy – (o ile wada jest istotna)*.

*niepotrzebne skreślić

Informacje dodatkowe:_________________________________________________

 

Podpis Klienta**:_____________________________________________________________

**tylko wówczas, gdy formularz przesyłany jest w formie papierowej

 

Data: __________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

Każdy Klient będący konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl